Politica de confidentialitate a datelor cu caracter personal

 

Acest site este detinut de SC Captiv Concern SRL, companie inregistrata in Romania avand sediul social in Bucuresti, sector 4, str. Liveni, nr. 33, ap 1, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/3504/2015, avand Codul de identificare fiscala RO34270564. Punctul de lucru in care ne desfasuram activitatea sub numele de Captive Escape Room este localizat in Bucuresti, sector 2, str. Sergent Nastase Pamfil, nr. 38, etaj 2, iar adresa de e-mail la care ne puteti contacta este contact@captive.ro.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, SC Captiv Concern SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.

SC Captiv Concern SRL este singurul detinator al oricarei informatii colectate pe site-ul administrat de noi. Nu vindem, nu impartim si nu inchiriem aceasta informatie altora. Informatia va fi folosita pentru buna desfasurare a activitatii noastre, imbunatatirea serviciilor oferite si promovarea ofertelor si promotiilor aflate in derulare.

 

Exceptii si limitari

Cu toate ca exista aceasta declaratie de confidentialitate, Captiv Concern coopereaza in totalitate cu oficialitatile in orice investigatie ce are legatura cu orice continut sau activitate ilegala a oricarui utilizator al serviciilor, luand masuri rezonabile in a-si proteja drepturile de proprietate.

In scopurile limitate de a indeplini o astfel de cooperare si in concordanta cu legile aplicabile, Captiv Concern poate fi solicitat sa dezvaluie informatii ce pot duce la identificarea persoanelor.

 

Diverse

Captiv Concern SRL poate solicita Clientilor urmatoarele date: nume si prenume, adresa de e-mail, adresa de facturare, cod numeric personal, numar de telefon, numar de fax, numele si forma juridica in cazul persoanelor juridice, numarul de inregistrare la Registrului Comertului, Codul Fiscal sau Codul Unic de Inregistrare.

In cazul in care un client al Captiv Concern SRL comanda prin intermediul site-ului nostru inregistrarea unei/unor rezervari sau foloseste formularul de contact,  datele Clientului vor putea fi transmise unor terte parti cum ar fi: Claus Web SRL, provider-ul domeniului de internet al site-ului, sau tripadvisor.com. Aceste date nu se dezvaluie nici unei persoane fizice sau juridice in afara de Captiv Concern SRL si a tertilor mentionati mai sus sub nici o forma.

Captiv Concern SRL garanteaza confidentialitatea informatiilor. Informatiile Clientului pot fi accesate de catre Captiv Concern SRL pe baza unui username si a unei parole.

Site-ul captive.ro este protejat prin cele mai noi si mai puternice tehnici si metode de securitate. Informatiile personale trimise de utilizatori pe acest site sunt protejate atat la utilizarea online, cat si offline a site-ului.

 

Prezenta Politica de Confidentialitate se supune dreptului intern roman. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul Captiv Concern SRL, din str. Sergent Nastase Pamfil, nr 38, etaj 2, sector 2, Bucuresti. In cazul in care, dupa trecerea acestui termen nu se ajunge la o intelegere, va fi considerata competenta instanta judecatoreasca din aceeasi structura administrativa cu sediul Captiv Concern SRL.

Confidențialitatea dvs. este importantă pentru noi. Acest angajament de respectare a confidențialității vă explică ce date cu caracter personal colectează Captiv Concern SRL de la dvs., prin intermediul interacțiunilor noastre cu dvs. și prin produsele si serviciile noastre , precum și modul în care utilizăm datele respective si temeiul legal al prelucrarilor pe care noi le facem fie ca sunteti clientul nostru sau angajatul nostru.

 

Politica noastra de confidentialitate cuprinde urmatoarele informatii:

 

Ce sunt datele cu caracter personal

Prin „date personale” se denumesc datele unice individuale, adica orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”), referitoare la nume, adresa, Cod Numeric Personal, IP sau numar de telefon.
Vizitatorii site-ului sunt acele persoane vizate , adică o persoană fizică identificată sau identificabilă.
O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Intotdeauna, cand solicitam datele personale ale dumneavoastra o sa va explicam scopul pentru care ne sunt necesare, unde le pastram, cine are acces la ele. Va mai informam ca oricand doriti, va punem la dispozitie informatiile pe care le detinem despre dumneavoastra si le putem sterge daca ne solicitati acest lucru.

 

Ce date cu caracter personal colectăm

 

CAPTIV CONCERN SRL colectează datele pentru a opera eficient și a vă furniza cele mai bune experiențe legate de produsele si serviciile noastre. Furnizați unele din aceste date direct, voluntar, de exemplu, atunci când :

 

  • Faceti o rezervare online, pe site-ul nostru, captive.ro/,
  • Ne contactati prin intermediul formularului de contact
  • Ne sunati pentru a face una sau mai multe rezervari prin telefon. Va specificam faptul ca noi NU inregistram nici o conversatie telefonica pe care o avem cu clientii nostri
  • Ne trimiteti un email pe contact@captive.ro in care ne solicitati efectuarea uneia sau mai multor rezervari.

 

Sau furnizati indirect date de identificare prin adresa IP. Noi nu folosim adresa IP pentru a va identifica, dar va informam ca aceasta este stocata in momentul in care accesati site-ul nostru. Aveti dreptul de a solicita stergerea IPului.

Obținem o parte din aceste date ( cum ar fi IP-ul ) prin înregistrarea modului în care interacționați cu site-ul nostru, de exemplu, folosind tehnologii precum modulele cookie.

De asemenea, mai obținem date de la terți. Protejăm datele obținute de la terți în conformitate cu practicile descrise în acest angajament, precum și cu orice restricții suplimentare impuse de sursa datelor.

 

  • Puteți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când vi se solicită să furnizați date cu caracter personal, puteți refuza.Dar, dacă alegeți să nu furnizați date care sunt necesare pentru a va furniza serviciile noastre, există posibilitatea ca accesul la aceste servicii sa va fie restrictionat.

Datele cu caracter personal pe care le colectăm, in functie de interactiunile pe care le aveti cu site-ul nostru, sunt urmatoarele:

  • Pentru a face o rezervare online, pe site-ul nostru, captive.ro/:
    • Nume si prenume– pentru identificare si contactare
    • Adresa de email– pentru confirmarea rezervarii si transmiterea formularului de feedback de pe tripadvisor.com
    • Numarul de telefon– pentru contactare in vederea confirmarii rezervarii
  • Datele furnizate in momentul folosirii formularului de contact de pe site: 
  • Nume si prenume
  • Adresa de email
  • Numarul de telefon

Datele cu caracter personal solicitate in momentul transmiterii comenzii sunt folosite NUMAI pentru

  • realizarea rezervarii/lor
  • confirmarea rezervarilor
  • ofertarea in conditiile solicitarii exprese a dumneavoastra
  • trimiterea formularului de feedback prin intermediul platformei tripadvisor.com

 

Monitorizare video. Dacă intrați în sediul unde Captiv Concern SRL isi desfasoara activitatea, imaginea si vocea dvs. pot fi înregistrate de camerele noastre de securitate si de microfoanele atasate acestora. ( link catre politica de securitate privind monitorizarea video )

 

Datele angajatilor – colectam nume și prenumecod numeric personal, adresa, număr de telefon, date privind starea de sănătate, starea civilă, date culturale, date economice.

De asemenea colectăm informațiile pe care ni le furnizați și conținutul mesajelor pe care ni le trimiteți, cum ar fi feedback-ul, întrebări și alte informații.

 

  1. Care este temeiul legal pentru a prelucra aceste date?

Pentru datele pe care ni le oferiti voluntar (nume, prenume, telefon, adresa de email, etc) (adica cele pe care le trimitetii prin inregistrarea unei rezervari ) temeiul legal este acela de a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b din Regulamentul (UE) 679/2016).

Folosim datele pentru a emite factura fiscala. 

În privința datelor pe care ni oferi voluntar prin postarea unui comentariu la un articol de pe blog sau pe pagina unui produs de pe magazinul online, temeiul prelucrării este obligația noastră legală de a sprijini exercitarea dreptului de informare, dar și interesul nostru legitim de a oferi cititorilor blogului transparență și informare. Consimțământul tău nu este cerut în situația în care prelucrarea este necesară pentru efectuarea de demersuri pentru încheierea unui contract, îndeplinirea unei obligații legale sau interesul legitim.

În privința datelor pe care le colectăm automat prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii similaretemeiul pentru prelucrare este consimțământulOdată cu accesarea site-ului,utilizatorii pot sa isi ofere consimtamantul granular pentru fiecare categorie de cookie pe care noi o folosim prin situl nostru. Iti poti retrage oricand acest consimtamant prin solicitarea scrisa si adresata Responsabilului cu Protectia Datelor cu caracter personal la adresa de email dpo@clausweb.ro

In ceea ce priveste monitorizarea video de la sediul nostru, temeiul legal este paza perimetrului conform Legea nr. 333/2002 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, republicată 2017 – Norma de Aplicare Anexa 2 art. 1 lit. e

De asemenea, folosim datele cu caracter personal pentru angajatii nostri, in vederea derularii Contractului de munca. Prelucrarea acestor date cu caracter personal are ca temei legal Hotararea de Guvern nr. 500/2011 privind Registrul General de Evidenta al Salariatilor cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 53/2003 privind Codul Muncii actualizata.

  1. Care este scopul colectarii datelor si cum folosim informatiile tale personale?

Scopul colectarii datelor este: prestarea serviciilor, facturare si incasarea valorii serviciilor oferite, relatii cu clientii si orice alte prelucrari necesare pentru buna desfasurare a relatiei client-furnizor, inregistrarea rezervarilor, confirmarea telefonica si pe e-mail a rezervarilor, informare in privinta incidentelor care fac imposibila folosirea camerei sau a camerelor de joc, informare in privinta deschiderii de noi locatii si/sau de noi camere, informare cu privire la promotiile si ofertele aflate in derulare si transmiterea formularului de feedback in urma jocului.

5.Perioada de retentie

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 10 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi.
In cazul in care ti-am emis o factura, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii. In cazul in care esti un angajat al companiei, datele tale vor fi pastrate pe o perioada de 75 ani, conform Codului Muncii.

  1. Cu cine partajăm datele cu caracter personal

Nu vom dezvălui informaţiile dumneavoastra către terţe părţi, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimţământul dumneavoastra.

Totuşi, este posibil să dezvăluim informaţiile dumneavoastra către următoarele entităţi:

Furnizori de servicii. Putem dezvălui informațiile dumneavoastra altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare sau care trimit e-mailuri în numele nostru.

Aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu caracter personal.
Aceste entităţi au o capacitate limitată de a utiliza informaţiile dumneavoastra în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii;

Informațiile oferite de dumneavoastra, ce conțin date de identificare, pot fi folosite în scopul întocmirii documentelor de angajare și a altor documente ce vizează exclusiv relațiile de munca sau pentru comunicari comerciale sau raspunsuri la solicitarile trimise de dumneavoastra, iar in cazul unor solicitari legitime, vor fi transmise către autoritatile statului:

 

  • Inspectoratul Teritorial de Munca,
  • Agenția pentru ocuparea Forțelor de Muncă,
  • Autorități Judecătorești
  • Altor părţi cu consimţământul sau la instrucţiunile tale.

În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de confidenţialitate, este posibil să transmitem informaţiile terţilor cărora consimtiti sau solicitati sa efectuam o asemenea dezvăluire.

Partajăm datele dumneavoastra cu caracter personal cu acordul dumneavoastra sau în cazul în care este nevoie de ele pentru a finaliza o rezervare.

7.Ce drepturi aveti dumneavoastra ca persoana vizata?

Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16 alinea­ tul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc.

Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:

 

In conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001, clientii nostri au urmatoarele drepturi:

1) Dreptul la informare (art.12)

2) Dreptul la acces la date (art.13) – dreptul de a obtine, la cerere si în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de operatorul de date.

3) Dreptul la interventie (art.14) – dreptul de a solicita operatorului de date, printr-o cerere scrisa si în mod gratuit, urmatoarele:

  1. a) rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor incomplete, inexacte sau prelucrarilor nelegale;
  2. b) transformarea datelor personale nelegale în date anonime;
  3. c) notificarea tertilor cu privire la operatiunile prevazute la lit. a) si b).

4) Dreptul la opozitie (art.15) – dreptul de a se opune, în mod gratuit si printr-o cerere scrisa, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari.

5) Dreptul de a se adresa justitiei (art.18) – dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea drepturilor garantate de lege si care au fost încalcate.

6) Dreptul de a face plângere la autoritatea de supraveghere (art.25).

Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, trimise la adresa de email contact (at) captive.ro sau expediate pe adresa SC Captiv Concern SRL, Str. Sergent Nastase Pamfil, nr. 38, etaj 2, sector 2, Bucuresti, destinatar Captive Escape Room, va puteti exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:

– o data pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate;

– sa interveniti asupra datelor transmise;

– sa va opuneti prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara;

– sa solicitati stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege.

Astfel, captive.ro/ poate notifica utilizatorii/clientii privind ofertele curente prin newsletter periodic si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

captive.ro nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul captive.ro/ poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.

Informatiile pe care ni le furnizati vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali.

De asemenea, Captiv Concern SRL poate furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, servicii de curierat, servicii de plata / bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, asiguratori.

Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

ARCA HOBBER nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate tine raspunzator pe ARCA HOBBER pentru niciun fel de prejudiciu.

 

  1. Politica de cookies

Module cookie și tehnologii similare

Captiv Concern SRL folosește modulele cookie (mici fișiere text plasate pe dispozitivul dvs.) și tehnologiile similare pentru a furniza site-urile web și serviciile noastre online și pentru a ajuta la colectarea datelor. Textul unui modul cookie este format adeseori dintr-un șir de numere și litere care vă identifică în mod unic computerul, dar poate conține și alte informații.

Captiv Concern SRL folosește modulele cookie și tehnologiile similare în mai multe scopuri, în funcție de produs.

 

Scopul colectarii datelor este: prestarea serviciilor, facturare si incasarea valorii serviciilor oferite, relatii cu clientii si orice alte prelucrari necesare pentru buna desfasurare a relatiei client-furnizor, inregistrarea rezervarilor, confirmarea telefonica si pe e-mail a rezervarilor, informare in privinta incidentelor care fac imposibila folosirea camerei sau a camerelor de joc, informare in privinta deschiderii de noi locatii si/sau de noi camere, informare cu privire la promotiile si ofertele aflate in derulare si obtinerea feedback-ului in urma jocului.

Atunci cand un Utilizator face o rezervare pe captive.ro/ va primi comunicari comerciale din partea captive.ro/ doar in masura in care si-a dat consimtamantul expres, selectand optiunea corespunzatoare.

Completarea de catre Utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a SC Captiv Concern SRL si cu utilizarea si prelucrarea de catre SC Captiv Concern SRL, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de marketing sau servicii de plata / bancare.

Captive